A rendszer iktató modulja az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
- a külső feladótól/feladónak küldött/érkezett küldemények és azok dokumentumainak tárolását,
- a belső feladótól/feladónak (a rendszer egy felhasználója) küldött/érkezett küldemények és azok dokumentumainak tárolását,
- a fizikai dokumentumok szkennelését/csatolását az adatokhoz,
- a dokumentumok szignálási feladatait,
- a feladatokkal összefüggő határidő kezelést,
- a dokumentumok kiadását és visszavételezését az érintett felhasználóknak/tól,
- a fizikai dokumentumok átadás/átvételének – és ezáltal tárolási helyének – kezelését,
- a küldemény és dokumentum életút követését (szignálás, átadás),
- a küldemény és dokumentum továbbítását – teljes körű postázási funkciók (feladójegyzék)
- a dokumentumok dokumentumtárba helyezését,
- tetszőleges rendszerű csoportosítását, szűrését, sorba rendezését,
- bármely adat szerinti keresését, a keresések mentését
- felhasználói adatok definiálását és alkalmazását,
- az adatok széles körű listázását,
- a listák exportálását (pdf, word, email stb.)
- a dokumentumok adatainak változáskövetését,
- a dokumentum megtekinthetőségének jogosultságok általi szabályozását,
- figyelmeztetések küldését a felhasználók számára, ha rájuk vonatkozó esemény történt a rendszerben,
- a dokumentumok archiválásának, selejtezésének, megsemmisítésének támogatását, az ezzel összefüggő adatok tárolását,
- a fizikai dokumentumok irattárazását,
és számos további kényelmi szolgáltatást.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Várjuk kérdéseit: