Iktatás

A rendszer iktató modulja az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • a külső feladótól/feladónak küldött/érkezett küldemények és azok dokumentumainak tárolását,
  • a belső feladótól/feladónak (a rendszer egy felhasználója) küldött/érkezett küldemények és azok dokumentumainak tárolását,
  • a fizikai dokumentumok szkennelését/csatolását az adatokhoz,
  • a dokumentumok szignálási feladatait,
  • a feladatokkal összefüggő határidő kezelést,
  • a dokumentumok kiadását és visszavételezését az érintett felhasználóknak/tól,
  • a fizikai dokumentumok átadás/átvételének – és ezáltal tárolási helyének – kezelését,
  • a küldemény és dokumentum életút követését (szignálás, átadás),
  • a küldemény és dokumentum továbbítását – teljes körű postázási funkciók (feladójegyzék)
  • a dokumentumok dokumentumtárba helyezését,
  • tetszőleges rendszerű csoportosítását, szűrését, sorba rendezését,
  • bármely adat szerinti keresését, a keresések mentését
  • felhasználói adatok definiálását és alkalmazását,
  • az adatok széles körű listázását,
  • a listák exportálását (pdf, word, email stb.)
  • a dokumentumok adatainak változáskövetését,
  • a dokumentum megtekinthetőségének jogosultságok általi szabályozását,
  • figyelmeztetések küldését a felhasználók számára, ha rájuk vonatkozó esemény történt a rendszerben,
  • a dokumentumok archiválásának, selejtezésének, megsemmisítésének támogatását, az ezzel összefüggő adatok tárolását,
  • a fizikai dokumentumok irattárazását,

és számos további kényelmi szolgáltatást.  

 

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Várjuk kérdéseit:

    Írja be a következő karaktereket: captcha